Thursday, September 3, 2015

Pomen Tiada Ilmu Repair Secara ONLINE !!! Harap Maklum !!!


Sekadar pemberitahuan untuk semua !! Kot kot x jumpa kat mana ...peta teruih kita bagi !!!
Jika kereta anda ada masalah terus ke workshop ... Insyaallah kita bantu anda !!! Kami menggunakan sistem tanda harga serta sebutharga sebelum kerja service & repair dijalankan . Sistem mesin kad kredit juga ada di workshop kami . Tiada cas tambahan serta GST !
Jika anda mempunyai masalah yang mana perlu bawa kereta ke workshop utk sebutharga jangan call/whatsapp/msg FB tanya berapa kos utk repair ... pomen belum ada ilmu utk detect problem secara ONLINE . Contoh soalan yang sering ditanya ..
- Kereta saya ada bunyi..berapa nak repair ?
- Kereta ada ada leaking .. bajet berapa ?
- Kereta saya brek x makan .. berapa det eh ?
- Kereta saya wiring terbakaq .. berapa duit nak kena ni ?
- Kereta saya jem..berapa nak obehol ?
- Kereta saya berasap .. nak repair apa ya ?
** Kalau anda tanya berapa harga minyak engine , timingbelt , plug senang cakap semua barang servis kompom kita mampu jawab..kalau soalan yang saya nyatakan kat atas ni...minta maaf banyak banyak..kami x mampu nak jawab melainkan anda bawa kereta mai smile emoticon
— thinking about customer appreation program at P44 Autoworks.

No comments:

Post a Comment