Wednesday, March 30, 2011

Customer Chillin Section

P44 Autoworks sentiasa mementingkan keselesaan customer..so..kami dah dapat supplier ! Terus order !

Slow slow kita upgrade ye..

Pulut Durian @ P44 Autoworks

28/3/2011 - Angah gsr batu kurau roger yang mana stok durian dah ada...so...apa lagi...kami sediakan pulut lah...malam hari ..belasah...tq kepada geng batu kurau kerana sanggup mai dari jauh semata mata nak antar durian !!

Pulut pun terbaik...tq to my wife


tak banyak la..dalam 30 biji aje


Friday, March 25, 2011

L2s blue moderno @ faizal

Kancil ni milik saudara faizal yang mana beliau telah memilih P44 Autoworks utk pasang halfcut setelah melihat kereta kawan karib beliau saudara amet yang mana hasil kerja P44 Autoworks juga !


Selamat tinggal carburatorrrrr


Dia ambil pakej .. semua barang tear n wear ditukar...



Dashboard siap polish..stereng dan boost meter defi pun pakej !!!


Done ! HKS ssqv tu pun pakej gak !!

Happy Boosting ya bro !!! Tq

Ah Chan Top Overhaul

Wira ni kira kete wat keje ah chan la..dia mai P44 autoworks dalam bulan 2 hari tu.mai tanya...so..kami advise suruh wat top overhaul dulu...then...22/3/2011 dia antar kete sebab dia dapat pinjam kete member dia...ah chan ni dari jelutong...staff ATS Engineering !

Gasket ori ye...perhatihan head tu..rocker suma hitam legam


Maya karin rite nowwwww


Done..skang...asap pun x da dah..bleh la ah chan naik pi gheja nanti !

**Pakej Top Overhaul Untuk Satria / Wira / Iswara 12V 1.3-1.5 ni termasuk gasket original/grindvalve/valveseal/upah dan kasi maya karin hanya RM 370 !!!!!
**Kalau nak jimat..pakai gasket cap ayam macam orang len dok buat...bleh jimat kow kow !
Call 012 5526121 atau terus ke wsop !!!

Thursday, March 24, 2011

KFC Time After Busy Week At P44 Autoworks

Saja sponsor KFC kat semua orang kuat P44 Autoworks setelah 3 minggu terlalu bz kat wsop..kasi release sikit lah....


Joe,Jerry,Gie,Bro M,Kairul Azri & `Gar(photographer)
** Man n Bard x mai wat part time semalam !!!

Kenari Danial Zuhair Mom's Major Works

Selepas satria masuk 4g91 ... kali ni danial hantar plak kenari utk major works . Terima kasih kerana memilih P44 Autoworks !


Hantar 7.20pm 22/3/2011 .. kul 8.20pm dah siap barai...



Pukul 6.30pm 23/03/2011 siap ! walaupun keje agak heavy kat P44 Autoworks skang ni !

-Clutch Kit Daikin Japan skali bearing NSK
-Daihatsu Flywheel Oil Seal
-Perodua 5w30 Engine Oil skali Filter Ori
-Castrol 80w90 GL4 MTF
-Perodua Ori FR Absorber
-Gaido 100k Timingbelt kit skali 3ps outer belt
-Oil Pan Gasket
-Service Brake

Save 45% dari service centre n 25% dari wsop luar :)

Tuesday, March 22, 2011

P44 Autoworks blog now international !!!

Blog P44 Autoworks kini mencecah 13000 pengunjung ! Purata 100 pengunjung sehari !! Pengunjung dari 9 negara !! Alhamdulillah....orang luar pun layan wsop kampung !!!

Info dari skyscraper